[Erotska Prica] Bratova drugarica

Mala je cesto dolazila u moj kafic na NBGD u piramidi,drugarica mog mladjeg brata. Inace ja imam 29 god a ona 20. Mala je uvek bila puna sebe ,uobrazena,nadmena i nikada nisam ni komunicirao sa njom nesto preterano,jer je nikada nisam gledao kao picku koju bih pojebao. Ali mala je pocela sve cesce da dolazi u kafic s svojim drustvom u kojem je bio i moj brat i mi smo postajali sve blizi. Uvek kroz salu sam joj provlacio dvosmislene reci okoj ebanja ali je ona uvek imala spreman odgovor sto je mene posebno lozilo. Kao stari vuk nisam joj davao znake da bi je otkinuo od kurca ali sam se kladio sa drustvom da cu je jebati i odvaliti,jer su i moji drugari imali pik na nju,pa smo se utrkavali ko ce je pre rasturiti ali na fin nacin da nas ne provali. To je trajalo jedno vreme oko 2 meseca,pritom je mala imala decka sa kojim jeste,nije… posto smo kasno ostajali u kaficu vracao sam je kuci sa NBGD u Surcin gde je ona zivela ali nikada nisam nista pokusavao,sve do jednog trnutka kad sam pomislio da je sada pravo vreme a bilo je ovako… Do kasno smo ostali i posle zatvaranja ja sam se ponudio da ih odvezem kuci,nju i njenu drugaricu kao i uvek,naravno mala nije nista posumnjala jer je tako bilo i pre. Ostavili smo drugaricu i uputili se ka Surcinu,da bih ja rekao da moram da svratim do drugara kod njega u stan i da mu uzmem stvari koje su nu potrebne za posao,njoj nije bio problem da se vratimo i da idemo. Stigli smo a ona je rekla da me ceka na parkingu i da pozurim,rekao sam joj “ma ajde sta ti je,jer ti sumnjas u mene?” krenula je na moju srecu. Mala me je mnogo lozila ,njeni uvek sredjeni nokti,nasmejano lice,taman ten,guza,sise na tako velike ali mnogo dobre,usne prave za pusenje…tako da sam pozeleo da je dovatim jos u liftu ali sam sacekao. Usao sam u stan a ona me je cekala ispred,zamolio sam je da udje ali ona je odbila,pitavsi me jel ti to mislis mene da jebes kad me zoves u stan. Naravno da sam se nasao u cudu kad je to pitala i rekao sam joj da nije normalna,nasta se ona nasmejala i usla u stan. Dok sam trazio stvari po staniu pitao sam je”da li bi ti volela da ta ja jebem?” Dobio sam smesak i odgovor “kako mislis kad sam ja skolska drugarica tvog brata”,nasta sam ja odgovorio “nisam te pitao da li si njegova drugarica nego da li bi volela?” Opet smesak koji mi je dao potvrdu da krene m u akciju. Prisao sam joj i krenuo da je poljubim ona je odmakla glavu i pitala me “sta radis to”? “Nisam dobio odgovor pa da probam”odgovorio sam joj,opet smesak koji me je jos vise naterao da touradim,krenuo sam ponovo,pristala je. Znao sam da ce pasti ipak je mala zeljna dobrog kurca! Brzo smo se nasli na krevetu ,gde smo se krvnicki ljubili,lozili,osecao sam njene uzdisaje kako me zeli.skinula je majcu sa mene i pocela je da me ljubi po grudima. Pomislio sam pa ova mala i nije tako mala,skinuo sam joj majcu,u istom trenutku i brus i da tu su njeni lepi sisici,jako sam je poceo ljubiti po grudima i lazao sam joj bradavice,grizao a ona je stenjala i silno ge je cekala. Ubrzo zatim moja kita se nasla u njenim ustima,iskreno nisam ocekivao.mala ga je tako dobro gutala,stiskala za jaja,pusila ga je kao prava,kukala je kako joj ovo treba da su joj puna usta,da voli da pusi… Nisam dugo cekao nego sam joj b rzo skinuo tangic,video vrhunsku malu pickicu,ona je samo zastala i rekla “ova mala moja pickica ocekuje da je ti Igore razvalis ,samo je tvoja pa pokazi sta znas”. Njie mi dugo trebalo da joj zabijem oktrenuo sam je sguza,zabio i poceo da divljam na njo,samo je stenjala i vikala “jebi me jece,jece,gde je ta snaga,razvali me,ajde pa da se hvalias drugarima kaka si jebo bratovu drugaricu, i kako si je razvalio od kurca”. Toliko sam je jebo,udarao po dupetu,zelela je to,mo0lila me je da ga ne vadim i nisam ,pocela je da svrsava a i ja sanjom u isto vreme. Svrsio sam u nju! Nisam mogao da verujem da se mala tako dobro jebe kao ni jedna da sada sto sam jebo,ponovili smo jes jedno karanje,nasedala je i njihala se kao matora,pricala je sa mnom u toku karanja,kako je drolja,kako voli kurac,kako voli da joj svrsavaju po licu,pickici… Mala je prava drolja a ko bi rekao. Zavrsili smo i krenuli za Surcin.vec kod Ledina moja kita je ponovo bila u njenim ustima,zamolila me je da mi pusi dok vozim i da kad trebam svrsiti da ce sve ona uraditi. Mala ga je ponovo vrhunski gutala,nisam verovao da toliko voli kurac,posle 2 sata najstrasnijeg izivljavanja na njoj opet je htela . Pusila ga je sve do nje kuce gde sam i svrsio i opet sam je napunio ali sada usta. Mala je otvorila samo vrat a,pljunula i zamolila me da ostane ovo izmenju nas,da niko ne sazna. Narvno to je ostala nasa mala tajna,koju smo ponavljali svako vece po nekoliko puta. Mala je postala moja glavna zanimacija jer smo se jebali na svakave nacine i na svakvim mestima. Hvala bratu sto mi je omogucio da jebem ovako dobru malu drolju!

0 Responses to “[Erotska Prica] Bratova drugarica”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

