[Erotska Prica] sex na parkingu…

Jednog dana kada sam se probudio, osecao sam da ce se danas dogoditi nesto veoma lepo. Razmisljao sam sta bi to moglo biti. Strahovitom brzinom uzeo sam telefon i pozvao sam devojku na veceru. Marija je bila veoma lepa i dobro gradjena devojka. Kada je dosla kod mene izbegavala je da udje, htela je da idemo u neki restoran. Dok smo isli ka restoranu samo jedna misao mi je bila u glavi, a to je naravno bio jedan i jedini, nezaboravni, neponovljivi, pozudni, pohlepni SEX. Vece je bilo idealno. Da skratim pricu, u povratku kuci poceli smo lagano da se dodirujemo rukama. U nagonu sam je povukao u jedan obliznji parking. Poceli smo mahnito da se ljuboimo. Naglo me je povukla i zavrsili smo prislonjeni uz jedna kola. Levom rukom sam joj podigao desnu nogu, oboje smo mislili samo na jedno. Desnom sam uspeo da joj skinem gacice koje su se jedva nazirale ispod one njene divne, crne suknjice. Otkopcala mi je slic. Moj k***c je bio u stavu mirno, spreman za paljbu. Odmah smo presli na stvar. Sve vreme sam se obazirao da neko ne ide, a nju je seks na otvorenom izgleda samo jos vise palio. Tiho, ali pozudno je rekla: “daj mi ga!” To mi je bilo dovoljno. Moj k***c je usao u njenu vlaznu pickicu kao metak u cev. Nastavio sam da ga guram sve dublje i dublje. Culi su se samo njeni jecaji na pustom parkingu. Da skratim jer me zabolese prsti, svrsio sam na ulicu jer nisam hteo dajoj prljam odelo. Pozdrav svima i zelim vam prijatan i dobar sex…

0 Responses to “[Erotska Prica] sex na parkingu…”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

